بازدید 57896
رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی:

کشوری دیگر به غیر از [رژیم] اسرائیل به ایران حمله می‌کند

مواضع روز چهارشنبه و پنجشنبه «بنی گانتس»، رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی بسیار قابل توجه است. وی روز گذشته سخنی گفت که سرانجام امروز ناچار شد با این جمله که «کشور دیگری به ایران حمله خواهد کرد»، موضع روز گذشته خود را تصحیح کند.
کد خبر: ۲۴۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵ 26 April 2012
در حالی که از امروز صبح، رسانه‌های بین‌المللی سخنان «بنی گانتس»، رئیس نیروهای نظامی رژیم اسرائیل مبنی بر خردورزی رهبران ایران را پوشش گسترده رسانه‌ای دادند و این موضع را بر خلاف مواضع وزیر جنگ و نخست وزیر یعنی «ایهود باراک» و «بنیامین نتانیاهو » دانستند، وی ناچار شد امروز بعد از ظهر با انجام مصاحبه‌ای دیگر، مصاحبه پیشین خود را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گزارش «تابناک»، روز گذشته بنی گانتس در مصاحبه‌ با نشریه دست چپی و منتقد صهیونیستی «هاآرتص» گفته بود که ایران سلاح هسته‌ای نساخته و رهبران ایرانی، رهبرانی خردورز و عقلایی هستند. این مصاحبه با سرعت در بالاترین اخبار خبرگزاری‌ها قرار گرفت و در تحلیل‌های بعدی، این موضع گیری در مخالفت با مواضع نخست وزیر و وزیر دفاع تلقی شد؛ به ویژه آنکه این موضع‌گیری درست یک روز پیش از برگزاری روز ملی یا روز استقلال رژیم صهیونیستی گفته شده بود.

اما امروز پنجشنبه، گانتس بلافاصله مصاحبه‌ای دیگر انجام داد. وی در مصاحبه امروز خود به آسوشیتدپرس گفت: ایران به دلیل ترس از حمله نظامی و شدت تحریم‌ها، هیچ گاه سلاح هسته‌ای نخواهد ساخت.

بدین ترتیب، وی مصاحبه پیشین خود ـ‌ که عدم ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را خردورزی مقامات ایران اعلام کرده بود ـ تغییر داد و علت تمایل نداشتن ایران به ساخت سلاح هسته‌ای را ترس مقامات ایرانی اعلام کرد.

وی همچنین افزود: رژیم اسرائیل ناچار نیست به تنهایی به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند، چرا که کشور‌های دیگر هستند که خود به تنهایی این کار را خواهند کرد یا به کمک اسرائیل خواهند آمد؛ او البته از کشور خاصی در این زمینه نام نبرد، ولی اعلام کرد که این سخن وی مبتنی بر واقعیت است.

البته گویا این تأیید نهایی وی بر واقعی بودن تحلیلش، تا اندازه‌ای حاکی از حس وی از عدم اعتبار سخنش است. چرا که وی به فاصله‌ای کمتر از ۲۴ ساعت، دو موضع متناقض درباره یک مسأله را از خود نشان داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۴۴
واقعا" اسرائیلی ها فکر کردن می تونند به ایران حمله کنند خیلی احمقا"
انسان جائز السوتی اس
چه غلت ها
رسمن دیوونه شدن
اگه آدم بود که اصلا با ایران دشمن نمی شد.
فقط کافیه چنین جسارتی بکنند ، ما نیازی به سلاح اتمی نداریم، با دست خالی هم از پس دفاع از خودمان بر می آییم ، اسراییل باید نابود شود این نظر تمام ملت ایران است ، به قول قدیمی ها از آن نترس که های و هوی دارد از آن بترس که سر به تو دارد.
طرف گرخيده و دست و پاشو گم كرده . كم مونده بياد بگه كل اسرائيل واسه شخم خوردن آمادست و فردا بياد بگه نه اشتباه كردم.اينا دلاشون از هم دوره ولي در ظاهر در كنار هم اند همونطور كه در سوره بقره هم گفته.ما هميشه پيروزيم چون قرآن رو داريم و پاكي رو داريم
تازنده ایم رزمنده ایم وازکشورمان دفاع میکنیم
این یعنی عقب نشینی آشکارخودشون هم میدونن جنگ باایران یعنی نابودی همیشگی
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
هرگاه دشمن از ما تعریف کرد باید حراسناک شویم!
بابا من اينا رو ميشناسم،يكي از يكي رواني تر،خدا انشاالله بهشون شفا نده
نیاز به مانور تمام و کمال نظامی، عقیدتی، ملی و مردمی احساس می شود تا تا مدتی مدید دهان بند باشد
ان شاء الله پیروزی همیشگی از آن ملت ایران است همه در مقابل این خاک مسئولیم
جانم بفدای خاکم و رهبرم
منتظریم.
بابا خیلی پرروئید به خدا!!!
بیچاره ها همش دچار توهم می شوند
با این حرف مطمئن شدم که اسرائیل حمله می کند
همشون برن بمیرن کل دنیا هم پشتشون جمع شوند ما نابودشون می کنیم
نه اسرائیل و نه هیچ کشور دیگه ای غلط میکنه که بخواد به ایران حمله کنه.
مگه ماجوانان مُردیم که بخوان ازین کارا کنن.
آخه عقل بچه هم می رسه که اگه بمب اتمی هم توایران بندازن ایران زخمی می شه ولی اگه ایران یه بمب کوچولو بندازه تو اسرائیل با خاک یک سان می شن وازشون اثری باقی نمی مونه
روزانه مقادیر هنگفتی شکر توسط سران اسرائیل مصرف میشود.
اسراييل كه هيچ گنه تر از اسزاييلم نميتونن به ايران حمله كنن.در صورت حمله نابودشون ميكنيم در نطفه. مرگ بر اسراييل
به هر حال باید مواظب خطر نوکران آمریکا در همسایگی باشیم
چرا از خودتون مایه نمیذارید و میگید کشور دیگه میخواد حمله کنه حتما میترسید خوب ترسم داره احمق ولی وقتی کسی حرفی میزنه باید سر حرفش وایسه بی عرزه های بوووووووووووووووق .
ما بی صبرانه در انتظار حمله نظامی اسرائیل هستیم تا با جراحی نظامی این غده سرطانی را از تن خاورمیانه از بین ببریم و از خدا میخواهیم کمک کند تا ارزوی ما تحقق پیدا کند
دیروز خوب گفتی امروز بد گفتی فردا خوب میگی پس فردا بد میگی ......تا آخر که حساب کنیم طبق رابطه فیساغورس میبینیم که یکجای کار عیب داره پس از اینهمه شل کن وسفت کن متوجه کشف بزرگی شدیم و اون اینه که طرف هنوز استقلال کلامی پیدا نکرده و مجددا میبایست از ابتدایی شروع کنه ؟؟؟مقصر خودشه
آخه يكي بهش بگه: تو كه هنوز جنگ رو شروع نكرده، كمك ميخواي.
حالا تو ترسو هستي يا ما؟
ما هیچگاه نباید دشمن و دست کم بگیریم.
اگر اسرائیل حمله کنه ما به عنوان یک ایرانی باید از جان و مال و ناموس خودمون دفاع کنیم.
هرچند که اسراییل داره واق واق میکنه اما برای جلوگیری از نابودیش ممکنه دست به هر کاری بزنه
مورچه چیه که کلا پاچش چی باشه!!!!!
اسراییل باید ازصحنه روزگار محو شود
اسرائیل برای ما عددی نیست
به عبارتی دیگر چرت گفته
معلوم نیست توطئه گران چهانی (پشت پرده سیاستهای استعمار که ما هرگز نمی بینیمشان) دنبال چه بهانه ای دیگر برای جنگهای اینده در صحنه بین الملل و دستیابی به چه اهدافی دیگر هستند ؟ اسراییل و امریکا و امارات و اذربایجان شوروی و......همه برای یک هدف واحد علیه ایران فعال شده اند و جالبتر اینکه خودشان هم نمیدانند برای چه کسی دارن کار میکنند !!!!!!!!! باید هوشیار باشیم . البته مسئولان هوشیارتر.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند ما با داشتن پشتوانه قوی علمی نیازی به بمب اتمی نداریم در حالی که جوانان ایرانی با داشتن ضریب هوش بسیار بالا بسیار قوی تر از هر بمبی در مقابل متعرضین خواهند ایستاد . اگر آقایان در این زمینه شک دارند میتوانند به پیشرفتهای چشگیر ایرانیان در تمامی جهان توجه نمایند . افتخار میکنم که یک ایرانی هستم .
قبلا" هم نظر داده بودم اگر قرار باشد حمله ای صورت بگیرد شروعش با امریکاودر تبعات ان کشورهای دیگر با ان همکاری خواهند کرد .چون اسرائیل بدون اجازه امریکا هیچوقت مستقلا" عمل نمیکند.
متاسفانه تبليغات و موضع گيريهاي رهبران اسرائيلي به قدري شديد بوده كه كوتاه امدن از مواضع قبلي و همراه شدن با جامعه جهاني براي هر يك از انها ممكن است با چالشي در صحنه سياسي اسرائيل مواجه شوند و بدين گونه عليرغم ميل باطني عده اي در دور شدن از درگيري نظامي مجبور مي شوند بر طبل جنگ بكوبند
بیچاره فیلم های علمی تخیلی زیلد می بینه.
طفلکی
گور باباشون
هیچ غلطی نمی تونن بکنن
با توجه به حضور سنگین نیروهای امریکایی و انگلیسی در خلیج فارس و یاوه گویهایه امارات در روزهای اخیر ، این امکان وجود داره که از طرف اونها یه حمله شروع بشه.... انشأ.. که نیروها هوشیار هستن
این اسرائیلی ها کی میخوان آدم بشن ، اینها نه عرضه و نه جرات حمله به ایران رو ندارن ، سگی که پارس میکنه هیچ وقت گاز نمیگیره ، پارس کنید بیچاره ها.
انقد بدم از ادمی میاد که حرفشو عوض میکنه
به جز خالی بندی چیز دیگه ایی بلد نیستن بگن
یعنی یک خر دیگه مثل صدام پیدا کردن - بعیده چون دنیا پیشرفت کرده و فکر نمیکنم دیگه به این راحتی یک دیوانه پیدا بشه که حاضر بشه مدتی کشورش رو تو استرس قرار بده و بعدش هم توسط همین حامیان از بین بره
اينها هميشه اين غلطها را كرده اند شتر در خواب بيند پنبه دانه اينها رشادت ايراني را نميدونند
ای بابا!!! این اسرائیلیها هم در اوج گریه، انسان را به خنده وامیدارند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست